Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Isnin

Nak tau tak? :P



Memandangkan lupa bawa gambo maka tak dapat le aku nak bercerita perihal cuti aku bersama keluarga tempoh hari. InsyaAllah, akan aku masukkan pada n3 akan datang tapi sebelum tu kenalah layan benda ni dulu.

Aku adalah follower setia blog "AKU YANG TAK FEMES" 
1st TAG yang aku terima dan aku sedia jawab datangnya dari Cik Ain :)

Write 5 interesting facts about the person who give u this award..
1. Pencinta kucing
2. Pencerita yang berbakat
3. Pereka Graphic yang mahir
4. Pekerja yang rajin
5. Penasihat yang boleh diterima pendapatnya.

Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby.. (tiada fakta yang menarik ya...)
1. Sedari kecik aku suka menconteng (tapi lukisan tetap tak best)
2. Gamer...layan segala jenis game tapi paling suka strategy game
3. Bowlers class C (<150 jatuhan pin..selalu tewas di tangan isteri )
4. Sudah beristeri dan mempunyai 2 anak lelaki
5. Mempunyai hati seperti air batu (sejuk, keras dan mudah cair)
6. Pendiam..err agaknya
7. Suka baca cerpen, novel (kecuali novel cintan tak suka baca) dan bahan bacaan umum
8. Mudah panik
9. Sedia menjalankan tugas dengan jayanya :) << ni cikgu aku tulis kat report card masa form 6 dulu-dulu
10. Tak pandai mengarang cerita

Pick your most 10 deserving recipients and describe them..
1. Err semua dah dapat kot :P

2 teguran membina:

june@agent_sesat berkata...

hahaha..suka baca novel rupanya~~ mari kiter bertukar2...hahaha

Mohzam berkata...

:) boleh June tapi novel yang saya ada kebanyakkannya dipinjam dari Library Sultan Ismail JB aje.

Catat Ulasan