Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Jumaat

Dialog pagi


Maaf..bulan ni tak de KD baru sebab aku punya Drive C tengah nazak so photoshop pun jadi sangkut-sangkut, oleh kerana itulah aku gagal menjalankan tugasan yang aku dah setkan untuk blog ni (macam bagus aje aku ni hehehe...padahal hancus gila artwork).

Dailog kul 9 pagi.

Lynn: Abang Zamri, happy aje ari ni?
Aku: (senyum sampai ke telinga)...mesti le...
Lynn: Ada berita baik ke?
Aku: Tak de lah...next week saya bercuti semingguuuu
Lynn: Fuyooo...patut pun happy..
Aku senyum lagi sampai ke belakang tengkuk pulak (errr...)

Dailog  kul 11 pagi.
Dapat call dari HQ KL

Aku: Helloo, *******ges selamat pagi 
         (jawapan yang aku selalu gunakan bila jawap telefon di ofis)
HQ: Helloo, Abang zamri Gems boleh bukak tak?
Aku: Boleh, semalam dah settel, dah ok dah..
HQ: Ooh OK..b
Aku: HQ (bukan nama sebeno) tunggu..
HQ: Aa ya?
Aku: Bila nak hanto aku punya extra RAM, H/Disk ngan Graphic Card aku?
HQ: Oo yang tu nanti aku confirmkan dengan *******, next week kot.
Aku: Oo OK, bye
HQ: Bye.

...dan aku pun terus dengan tugasan harian aku, memblogwalking dan menconteng apa2 yang seadanya...

0 teguran membina:

Catat Ulasan