Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

CPU k3 part 2

Paham-paham..aku paham yang aku punya komputer tengah dibaik pulih...sabo ya aku sabo, tapi masalahnya dah masuk lebih 10 hari ni, aku dok goyang kaki aje...kaki pun dah naik kebas, sekali-sekala tu dapat le "pinjam" komputer member tapi aku bukannya boleh dapat buat apa-apa pun sebab yang ada software grafik cuma aku punya komputer tu...aduiii!!!.

lagi kalau guna member punya ni, tak dapat le aku lungsuri laman sesawang yang aku suka (bukan laman sesawang yang tak berakhlak tu ya), dan yang paling  aku tak suka aku kena hadkan penggunaan komputer tu....aduiii!! kali ke 2.



Lama dulu kalau komputer down aku boleh buat secara manual sebab dulu aku cuma visualizer aje...tapi la ni segala-galanya aku kena buat dalam komputer sehingga siap untuk print...hmmm



Aku betul-betul penat bila aku tak buat apa-apa kat opis ni. Harap-harap cepat le sembuh wahai komputer....

Pukul 11.23 minit pagi dapat panggilan dari IT Department. (ayat telah di sensaikan hehehehe)

Aku  : Helloo Nama Syarikat
IT      : Hello Bro, aku baru terima kau punya komputer hari isnin itu ari (22hb Nov lah tu)
           Rasanya korier service cuti kot.
Aku  : Aa ya ke ok tak pe bro, macam mana teruk ke?
IT      : Aku kena reformatt la drive c ni.
Aku  : Ooo ok, thank bro...
IT      : Welcome.

isnin, selasa, rabu....khamis, rasa jumaat boleh dapat :)

2 teguran membina:

agent_sesat berkata...

laaaamanya masuk waad..lama juga lah berehat2 ehh..ker kena work from home?? hehehe

Mohzam berkata...

Aa lama rehat sampai bosan ngadap monitor blank...
nak buat kat rumah,laptop tak de software cs ...sedihkan :P huahuahua (ketawa jahat ni..kalau ada software pun tak dapat buat sebab segala kerja kena online ke HQ server)

Catat Ulasan