Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

CPU dah Ok :)




Alhamdulillah, setelah hampir 2 minggu menunggu, akhirnya sihat jugak komputer ni....dapatlah aku teruskan agenda aku yang telah tertangguh sekian lama. Job masuk dah berlambak, kenalah aku berkerja keras menyiapkannya.
Ok, apa yang menariknya dengan komputer yang telah dibaik pulih ni.

  1. HD Memory dah upgrade dari 80GB ke 230GB + External HD 1TB
  2. Ram dari 2GB ke 4GB
  3. Upgrade Graphic Card ke ATI Radeon
  4. Software dari CS2 ke CS4
Hmm...apa lagi yek...Ohh ya, aku rasa macam dapat komputer baru aje walaupun sah2 tak baru. 

nota keyboard: rasa pening pulak nak siapkan kerja yang telah tertangguh lama ni, errr apasal lain macam aje CS4 ni.

2 teguran membina:

june@agent_sesat berkata...

ooohh..oohh...cs4 tue..takper2 terus skip ehhh :p meh guna cs3 dlu...hehehe

Mohzam berkata...

hehehe apa boleh buat June, dah diaorang yang install software tu...aku guna aje :) hehehe cuma rasa lain macam aje sebab dah lain bentuk antaramuka dia...Blur sekejap tengok CS4 ni, tapi la ni dah ok dah...besttttt :P

Catat Ulasan