Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Isnin

Mode senyap?


Pak mertua: zamri, ada awak dengo lagu time nak sujud tadi...

Aku: Aa ada bah, dia orang lupa nak tutup handphone le tu.

Pak mertua: Tu la, abis hilang khusyuk waktu sembahyang...aisshh

Aku: Saya ingat nak suruh ajk masjid tampal poster matikan handphone waktu sembahyang la.

Pak mertua: Bagus jugak tu...

Isteri : Ayah beli aje yang dah siap kemudian tampal kat masjid

Aku: Yang jual kat kedai biasanya kecik aje...

Isteri: Kalau macam tu ayah buat aje le, lepas tu laminatedkan, buat dalam saiz A4 ke?

Aku: Hmm ok jugak, nanti ayah buat le..

Pak mertua: Bila dah siap nanti awak bagi kat Pak Tan  suruh dia tampal kat dinding luar tu...

Aku: Aa nanti saya bagi tau dia, esok ke, In Shaa Allah.




::poster kat atas tu saiz A4, kalau rasa boleh digunakan, sila ambil :)

0 teguran membina:

Catat Ulasan