Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Timeline Header


Ini akan menjadi Timeline Header aku yang terbaru, tapi aku kena tunggu malam hari lah untuk aku upload ke dalam Facebook sebab waktu siang ni aku tak dapat login ke facebook...kena block dan waktu kerja beb...tak boleh curi tulang :)...sekarang ni waktu rehat (15minit), boleh le aku update blog dan header ni aku buat masa rehat tengah hari tadi :)

2 teguran membina:

Zhi berkata...

HEhehee ... time keje x leh FB yeh ...bagus laa...lebih productive .. katenyer laa.. =D

nice one .. !

Mohzam berkata...

:D aa lebih productive le sangat hahaha...

Catat Ulasan