Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Dah Setel dah :)

Alhamdulillah, malware dah dapat di delete dari blog ni...
hehehe bukan guna anti virus tapi caranya aku tuko gambo yang sebelum ni aku upload guna freeimagehosting kali ni aku upload guna blogger image hosting....

Hmmm lama jugak baru dapat tido lena ni :)

:: (berpeluh jugak ketiak nak cari gambo yang aku upload guna imagehosting ni dalam html,
maklum aje le aku bukan pakar web).



7 teguran membina:

Zhi berkata...

Patut la x dapat masuk blog dia berhari-hari . Malware tu bukan dari nuffnangX eh? sebab nuffnang ada bagi email pasal tu . dia suruh remove dulu nuffnangX .. =)

Mohzam berkata...

:)hehehe aa la chikebum, berhari-hari cuba baru dapat malam tadi, rupa-rupanya saya guna freeimagehosting untuk ubah header blog ni, Alhamdulillah dah setel dah :P

Zhi berkata...

tu selena gomez tu, awak buat ke ? hhMmm niceee.!~

Mohzam berkata...

:) terima kasih (nak letak gambo isteri, isteri tak bagi)

Zhi berkata...

awak lukis pic selena pakai ape ? aaa illustrator ? ada amik tempah ke ? contoh pic suami isteri upahnya berapa?

Mohzam berkata...

Saya guna photoshop CS4 dan maaf, saya tak amik tempahan sebab saya buat hanya untuk suka-suka aje
:)

Zhi berkata...

Alorrr.... .#kecewa

Catat Ulasan