Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

1123200 saat


18720 minit bersamaan dengan 1123200 saat, 1 juta lebih tu...mak ai lama beno ni, otak semangkin hari bertambah kusut,  kepala dah bertambah berat, perut jangan cerita la :)
Artwork yang perlu aku siapkan dan berlambak di atas meja ni aku dah tak usik lagi dah. Idea dah merayau ke mana pun aku  tak peduli. Setiap detik setiap saat terasa lambat berlalu. Adui!!...

Sabo ya sabo masanya akan tiba jugak, jangan dihantuk kepala tu nanti sakit dan berdarah.

1123200 saat bukannya lama sangat...


7 teguran membina:

agent_sesat berkata...

balik umah bungkus dlu...tidur..tgk tv..lepak2 ngan anak...

esok baru buat kja... :) hehehehe...

Mohzam berkata...

Betul jugak tu June...kemas..kemas..kemas, siap2 boleh balik...sampai umah boleh ajak anak main games sebab dia esok ada ujian Bahasa Arab dan Tauhid :)

aku yang tak femes berkata...

1123200 saat > tunggu ape tu?

Mohzam berkata...

Ain: tunggu nak cuti seminggu...cuti2 malaysia dengan family. Dah 4 bulan rancang, cuti dah approve 2 bulan yang lalu...InsyaAllah.
::Moga2 segala-galanya berjalan dengan baik.
:)

aku yang tak femes berkata...

bestnye : pegi mana?

ps : lawa header, dah pandai godek2 template ya..

sahromnasrudin berkata...

salam ziarah..salam membalas kunjungan dan salam 1 malaysia..terima kasih sudi berkunjung dan hantar komen di blog saya..saya hargai tindakan sdra ini..semoga ikatan ukhawah di alam maya ini akan semakin erat lagi

Mohzam berkata...

Ain: Kalau ikut Plan dan tempahan penginapan, kami ke Langkawi aje. (Header tu tak sengaja boleh tertukar...hehehe try & error tu)

Salam Sah, terima kasih juga kerana sudi singgah di sini. InsyaAllah selagi saya larat berblogwalking :)

Catat Ulasan