Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Kertas dinding "Ramadan Kareem"


Sempena bulan Ramadhan Al Mubarak ni, aku nak minta maaf kepada sesiapa sahaja yang masuk blog aku ni...maaf zahir batin dan Selamat Berpuasa.

Kerja dah setel, so boleh le aku menconteng-conteng labtop aku dengan kertas dinding yang tah apa-apa ni...untuk pengetahuan semua InsyaAllah mulai hari ni aku nak berkongsi wallpaper yang aku buat...kalau berminat copy aje le. :)






" Gambo last ni, gambao member aku ngan anak dia"

:: Ok ni dahulu...InsyaAllah akan ada lagi menyusul....


6 teguran membina:

agent_sesat berkata...

naaaaak copy!!! :) hehehe
selamat berpuasa~~~

Mohzam berkata...

Boleh..amik le tapi ejas sendiri lah yek
:)

miss beyond berkata...

hi and salam ramadhan.. semua cantik kertas dinding ni..like it! nak tanya khat ramadhan ngan aidil fitri biasa ambil kat mana atau en mohzam wat sendiri?

Mohzam berkata...

Salam Ramadhan Shah, terima kasih kerana menyukainya, untuk khat ramadhan dan adil fitri shah boleh dapatkan di http://vectorise.net , www.sifoo.com , atau ambil dari internet yang high reso dan trace semula guna illustrator :) khat dalam kertas dinding tu sebahgiannya saya trace semula :)

miss beyond berkata...

Kembali lg ke jomconteng.. Terima kasih banyak En. Mohzam.. Semoga Allah memberkati anda lebih2 lg di bulan mulia ini..

p/s : Shah? hehe mcm nama lelaki jer.. anyway it's ok.. hehe

Mohzam berkata...

:)

Catat Ulasan