Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Kertas dinding monitor aku (Part 2)

Untuk makluman setiap gambo tu aku ambil dari internet dan bukan aku yang buat..berbanyak terima kasih kepada pelukis yang telah menghasilkan lukisan yang amat menarik ini
Hehehe :) ada part 2 le pulok, Ok kalau sebelum ni kebanyakkan wallpaper aku agak kurang hidayah. Maka sempena Bulan yang mulia ini, aku nak gunakan wallpaper yang lebih bermakna dan dapat mengingatkan aku kepada Yang Maha Esa, Yang Memberi Rahmat...Allah SWT. Moga puasa aku tahun ini lebih baik dari sebelumnya.










Wallpaper terakhir ni aku ambil dari...Eeerrr alamak lupa pulak laman web dia, search google pun dah tak jumpa pulok. Harap-harap pelukis asal tak marah aku amik lukisan dia.

:: Maaflah kalau aku punya layout wallpaper ni tak menarik (aku bukan tahu buat pun, main hantam aje ni)
tapi kalau kaorang nak (nak ke?) amik le, ingat ya wallpaper ni untuk sesiapa yang guna 2 monitor 1 PC aje.

2 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

takpe... saya leh ejas untuk 1 monitor. hihi

suke yang last, sempoi.
yang lain2 tu.. cantik tapi kalau letak kat monitor saya, takut sesat cari icon tak jumpe...

Mohzam berkata...

Cik Kala : terimas kerana suka :)

Catat Ulasan