Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

(KD) Merdeka 53 Edisi Khas

:) Bila pulok ada edisi khas ni, poyo betul lah aku ni...






Sempena bulan Kemerdekaan Malaysia yang ke 53 tahun..aku ingin ucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia...semoga Malaysia terus aman, makmur dan maju. Merdeka! Merdeka! Merdeka! :)

Seperti biasa "Anda ambil, anda dapat" :)

7 teguran membina:

agent_sesat berkata...

:) yer seperti biasa saya ambil juga... :p

saya abik design no.1 eehh...

Mohzam berkata...

Terima Kasih kerana sudi ambil :)

::seronok pulak buat wallpaper aka kertas dinding ni :)

miss beyond berkata...

Salam ramadhan al-mubarak.. wah kertas dinding edisi kemerdekaan plak yer.. nice but vote for no.2.. Hari tu dah promo kd kat forum sy join (Halaqah.net)http://halaqah.net/v10/index.php?topic=12306.0
Blog ni dgn Baloot sekali, feedback sumer bagus2.

Mohzam berkata...

Salam Ramadhan juga,wahh terima kasih banyak-banyak farafishah, ini yang menaikkan semangat saya untuk terus membuat kd ni.
:: InsyaAllah. :)

miss beyond berkata...

Sama-sama En.Mohzam.. Saja sy share dgn kawan2 kat sana. Nak le jugak sokong designer tempatan yer tak.. Teruskan berkarya..

Tanpa Nama berkata...

saya mohon guna logo 1 malaysia background biru untuk laman web pejabat bendahari uitm caw johor..

Mohzam berkata...

Tanpa Nama: Boleh silakan :)
Maaf lambat reply sebab dah lama tak jenguk bolg ni

Catat Ulasan