Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Khamis

Meh ikat leher :P

Dalam seumur hidup aku, aku pakai tali leher ni tah cuma bebrapa kali aje dan aku rasa aku cuma ada 2 helai tali leher, tu pun tali leher majikan tempat aku beri, dia orang suruh pakai tapi aku tak pernah pakai sebab aku punya kerja bukan memerlukan aku guna benda tu pun (tak selesa beb).

Dialog di bebrapa bulan yang lalu:
Anak: Ayah ajo ikat tali leher boleh?
Aku: Boleh, meh sini ayah tunjukkan...Ok, mula-mula letak kedudukan hujung yang kecil lebih pendek dari yang beso, kemudian bla.bla.bla.bla..(selang beberapa pusingan ikatan) Ok Siap...dapat tangkap?
Anak: Ok, tak pe, ayah jangan tanggalkan abis, nanti senang saya nak pakai, tak payah nak ikat-ikat lagi :)
Aku: Errrr... (bertuah punya anak)



:: Tetiba aje teringat kisah ikat tali leher le pulak :)

4 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

ehem. saya cam kena blajar je lepas ni (shy)

Mohzam berkata...

@Ain: Wajib belajo ikat tali leher ni :)
nanti senang nak bermanja dengan suami hehehe...

aku yang tak femes berkata...

hahah wife ke...hubby yang nak manje2? padahal dah tau nak ikat...saje2 la nak suruh wife yang ikatkan tie kan...

Mohzam berkata...

hehehe tau tak pe :D

Catat Ulasan