Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Isnin

I Love Malaysia


Peraduan dianjurkan oleh Exabytes, sebuah syarikat hosting terkemuka di Malaysia. Cara menyertai peraduan sangat mudah, cuma perlu memasang banner di website anda. dan anda boleh memenangi Apple iPhone 3GS atau Cakera Keras Western Digital 320GB.

Bagaimana caranya? sila klik banner kat sebelah atas tu dan ikut langkah-langkah yang diberikan. Terbuka pada sesiapa sahaja, yang ada website atau blog lah. kalau takde website atau blog sendiri, pakai blog kawan-kawan pun boleh atau blog/web syarikat korang, tapi mintak izin boss dulu aaaa..

Nanti akan diminta untuk referrer email, letak jomconteng@gmail.com. kalau tak letak, penyertaan tak sah. sesudah itu, nanti dia bagi link untuk banner tu. dan korang sebar lah pulak kat email ke, web korang tu ke. lepas tu korang suruh pulak pembaca letak email korang.

Senang bukan? Pastikan banner korang tu betul macam yang ada kat blog ni. kalau lain, aaa.. aku tak tau lah. ok? itu saja untuk kali ni. Sekian, Selamat Merdeka.

0 teguran membina:

Catat Ulasan