Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Jumaat

MagMyPic


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

:: Ni anak aku yang sulung..dia suka kenderaan beroda tapi tak suka motor lah pulak..

2 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

saya pun tak suke motor bro...
sebab tu takde pakwe bermotor...
akekekeke

bro, tulisan ni tak leh padam ke :
"Hi, I'm Jane Smith and I write Transition Mom Blog to help women make the transition from full-time mom to successful entrepreneur (the reader's problem or goal). I started Transition Mom Blog in 2004 to help other women deal with the sometimes overwhelming prospect. I write Transition Mom Blog to help women."

edit laaa....

Mohzam berkata...

Saya tak reti edit le...oleh kerana tu saya tukar terus layout dia..hahahahahahaha.

Catat Ulasan