Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Khamis

Release Tension


Terus terang, aku bukan nak menunjuk-nunjuk, 
cuma setiapkali aku tension/stress
aku akan baca sms ni...


baca...senyum...pejam mata...zzz (sambil berzikir dalam hati)



7 teguran membina:

Zhi berkata...

"nak jugak msg mcm ni ....."!

*peluk lengan bf sambil tunjuk entry ni*

Mohzam berkata...

hehehe kan :)

Shila berkata...

aaaaa...

nak peluk lengan sapa ni..??

T_T

Mohzam berkata...

Soalan yang bagus tu Shila...cecita LadyBuzz..

:D

N.A berkata...

sib baik cite dalam blog, kalau fb kang ade yang muntah biru...

abam mohzam balik keje naik bas ke?

Mohzam berkata...

Mrs. Zuel; Pasal tak mau ada yang muntah biru tu yang cita kat blog aje tu, :)
Aa saya pegi dan balik kerja naik bas aje, boleh tido...
kalau ikutkan mudah dapat bas kat Molek ni, cuma pada ari tu boleh tak muncul-muncul pulak bas :)

N.A berkata...

a'a..suami saya pun balik keje naik bas jugak, pegi je saya hantar... takde yang pelik pun kan~

Catat Ulasan