Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Suatu Ketika...


  1. Disuatu ketika, deretan pencil diatas ini, aku nak jadikan "kepala" blog ni tapi rasa macam buruk sangat jadi aku batalkan aje dan ubah seperti sekarang ni (hmm tak tahu sampai bila kekal)
  2. Bawah ni pulak, kalau aku ada duit lebih aku nak beli letak kat bilik anak lelaki aku... aku cukup minat konsep yang warna pink dan hijau tu.



gambar atas ni diperolehi dari: http://weburbanist.com

2 teguran membina:

N.A berkata...

kalau tengok konsep bilik ni... teringat IKEA... =)

Mohzam berkata...

Betul tu Mrs. Zuel.

Catat Ulasan