Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Seloka Rabu



Pejam celik pejam celik dah hari Rabu...oooo esok kamis lusa jumaat wahhh hahaha...
Ok aku rasa aku pernah tulis pantun ke seloka ke hapa tah aku pun tak tahu nak namakannya benda ni..
Ianya berbunyi bergini << hulamak ai ayat langsung tak sedap di baca 

Hari AHAD waktu berREHAT
masuk ISNIN mula le nak berANGIN
Hari SELASA terasa SELESA
Hari RABU aku memBISU (kira Wordless Wednesday le ni)
jumpa KHAMIS boleh pulak nak MENANGIS (teringat arwah mak waktu baca yassin)
masuk JUMAAT aku pakai SMART (aka sekima)
hari SABTU YABEDABEDOOOO buat kerja rumah sampai pukul satuuuu


::apa kebenda tah hmmm

2 teguran membina:

Zhi berkata...

speechless dengan pantun tu ... =D

Mohzam berkata...

:)

Catat Ulasan