Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Khamis

Doodle?

Doodle? apa tu...ohhh kalau ikut permahaman aku, doodle ni macam contengan la kan...aku cari kat pak cik google jumpa ni (atau nak tahu lebih lanjut sila pergi ke en.wikipedia )
doodle is an unfocused drawing made while a person's attention is otherwise occupied. Doodles are simple drawings that can have concrete representational meaning or may just be abstract shapes. Stereotypical examples of doodling are found in school notebooks, often in the margins, drawn by students daydreaming or losing interest during class. Other common examples of doodling are produced during long telephoneconversations if a pen and paper are available.
Popular kinds of doodles include cartoon versions of teachers or companions in a school, famous TV or comic characters, invented fictional beings, landscapes, geometric shapes and patterns, textures, banners with legends, and animations made by drawing a scene sequence in various pages of a book or notebook.
Aku kalau dalam keadaan stress, mengantuk, tak de idea atau apa saja keadaan (ikut keadaan la beb) dan masa tu aku pegang pen/pencil dan buku conteng aku, maka akan terhasillah tah apa-apa gambo kat situ. so rasanya aku nak buat satu hari dalam seminggu untuk aku upkan segala contengan aku kat blog ni, jadi tak le bersawang-mawang blog aku kan...sebulan ada 4-5 minggu jadi 4-5 entry aku boleh selitkan...hmmm ok la tuuuu :)

Ini untuk 1st doodle aku masukkan :)

0 teguran membina:

Catat Ulasan