Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Jom Senyum


Pagi-pagi ni, aku dapat aura positif...bila member bagi tahu dia dah dapat lirik lagu senyum ni...besttt!!! so jom layanzzzz senyummm


 Senyum senyum senyum
Senyum senyum


Verse 


Kacak luar

Kacak dalam

Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit



Chorus 


Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa



Akhirnya sempurna tiga album pertama 

Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka

Kalau habis abjad aku rap dengan angka

Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina



Oh Inca Medina orang secantik nama 

Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa

Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana

Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini



Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit

Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



Ulang Verse 

Ulang Chorus


Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan 

Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan

Tapi aku punya satu senyuman yang menawan



Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan 

Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan

Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan

Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian



Tu boleh pun senyum cantiknya gigi 

Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji

Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini



Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit


2 teguran membina:

agent_sesat berkata...

sukaaaa lagu nie~~ actually nie lagu memujuk kalo salah seorang kami merajuk.. :p

Mohzam berkata...

:) nak cuba jugak lah

Catat Ulasan