Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Isnin

(Rehatkan minda kejab)

Aku ada terima beberapa gambor lukisan 3D diatas lantai atau jalan raya, memang respek gila aku kat pelukis ni. kalau suruh aku buat nescaya 1 tahun pun lum tentu aku dapat tiru..hahahahaha.















Nota Keyboard: best wow kalau dapat buat macam tu....

2 teguran membina:

ain berkata...

agaknya la kan...
filem2 hollywood pun guna teknik ni....
tertipu je kita yang nengok...
aku pernah tengok gak gambar2 ni....
hihi silap2 kite pulak yang takut2 nak berjalan sebab ilusi mata sendiri....

Mohzam berkata...

Betul tu Ain,
Nak-nak gambo yg ke 4 tu..mcm real aje tanah runtuh kat tengah2 jalan..

Catat Ulasan