Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Best Jobs In........


Ntah apa-apa entry aku kali ni, dalam dok aku mengorek berita dalam digg, terpana aku bile tengok satu carta yang dilampirkan oleh swansontom. Yang buat aku teruja ialah bila mendapati kerjaya dalam IT dan Healthcare merupakan kerjaya yang terbaik di US ni. So pada mereka yang nak sambung belajar di Uni dan masih tercari-cari course apa nak ambil...aku sarankan pilihlah course yang berkaitan dengan IT atau Healthcare. Cerah masa depan..

::Nota keyboard: hmmmmm entahlah

4 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

bidang art takde mase depan sebab takde dalam carta, kot?

anyway... healhcare & it tu ranking kat amerika, macamana ranking kat mesia?

politician maybe?

Mohzam berkata...

Tengah cari ranking "Best Jobs In Malaysia" jugak ni..
Aku rasa art ni tidak tersenarai sebab bukan dalam bidang professional/Executive kot.

Arzul berkata...

alamak!! ape kat bawah tuh...
huhu

Mohzam berkata...

Joy: hahahahaha...sorrylah dah tak de tempat lagi ni...hahahahaha tak pe nanti aku ejas bagi jelas sikit.

Catat Ulasan