Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Download Percuma?



Satu minggu lagi hari persekolahan? Hmmmm patutle, otak dan poket ni pening semacam aje.
kalau otak pening, biasalahkan bagi ibubapa memikirkan soal penyediaan anak-anak bersekolah nanti.. Tapi kalau poket pening? kenapa pulok ye...la dah tentu disebabkan pengaliran tunai yang tidak boleh dikawal. Aku tak terkecuali mengalami sindrom hujung tahun ni..tapi.. Alhamdulillah, hampir 80% keperluan persekolahan dua orang anak aku dapat disediakan (itupun atas bantuan
isteri tersayang..hehehehehe). 20% lagi tu melibatkan yuran persekolahan untuk sekolah Agama dan kebangsaan, InsyaAllah segalanya akan berjalan dengan lancar.
Opp! melalut apa pulak aku ni...
Ok, berbalik pada tajuk entry. Download percuma?..ya, aku nak senaraikan laman web yang menyediakan download percuma, tapi bukan dari laman web yang 18sx atau download benda yang tak bermoral ya..dan buka dari blog aku ni..hehehehe
Apa yang aku senaraikan kat sini merupakan laman web yang biasa aku masuk dan ambil dari diaorang (jadi ni kira ucapan terima kasih aku kat diaorang le ni). So far hasil download tiada yang menyebabkan komputer aku jadi sakit (maknanya tiada melware, adware, spyware, H1N1 atau segala jenis virus yang boleh memudaratkan komputer pen"download"), tapi kalau kaoorang kena jugak...bukan salah aku ya, "Segala muat turun atas tanggung jawab sendiri"
Senarainya..10 aje cukuplah ya..hahahahaha (tak disusun dengan teratur..harap maafkan kami..)

::Nota keyboard..kalau diikutkan banyak lagi laman web yang memberi vector art secara percuma ni..tapi masa tak mengizinkan aku senaraikannya kat sini..hahahahahaha




0 teguran membina:

Catat Ulasan