Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Aku dan Senarai Blog

Assalammualaikum, Setelah berkurun memikirkanya..akhirnya aku senaraikan juga beberapa blog yang aku anggap menarik untuk dibaca dan dilawati. Sebelum ni aku menggunakan Blog Cik Kala untuk aku lawati laman blog kao orang (kerana aku suka baca blog Cik Kala dan blog kao orang yang tersenarai tu). Tapi ada beberapa blog lagi yang aku tak senaraikannya walaupun aku suka baca sebab takut pemilik blog tu marah...hehehehehe
Seandainya ada yang memasuki blog aku kali ni dan mendapati senarai "Yang aku suka lawati",
terdapat blog kao orang dan kao orang rasa tidak mahu aku senaraikannya maka sila beritahu aku melalui email atau ruangan comments kat bawah tu dan aku akan buangkannya dari senarai selepas itu... Bagaimana mengisi ruangan Comments tu: kao orang cuma perlu klick kat nombor Comments tu ="(0)".
Selain daripada tu kalau kao orang rasa blog aku ni menarik maka sila le Follooowww, nanti aku Folloooowwww kao orang pulak..dan kalau ada FB dan merupakan peminat "FarmVille" sila add aku sebagai jiran boleh...

Blur pulak hari ni, tak tahu nak tulis lagi..hmmm
Ok lah Chow chin chow..
Wassalam
p/s: pecah kaca becah gelas, habis baca harap balas..

2 teguran membina:

Anarm berkata...

eh.. link blog aku ade kt sini.. maceh.. maceh.. nnt aku linkback blog ni..

Mohzam berkata...

sama-sama, hahahaha

Catat Ulasan