Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Detik | 2014

Taman Molek, 31hb Disember 2013, Jam menunjukkan pukul 5:07 PM, diluar hujan masih turun renyai-renyai...Di radio, DJ berceloteh berkaitan pelbagai rancangan menjelang hadirnya tahun baru 2014 yang tinggal beberapa jam sahaja lagi.
2014, ahhhh cepatnya masa berlalu, ke aku yang lambat mengorak langkah meyusuri tahun 2013.
Aduiii...kenapa tiada lagi rasa ghairah untuk aku sambut Tahun Baru kali ni, tidak seperti tahun-tahun yang lalu. Adakah kerana usia aku yang semangkin menigkat tua atau aku yang semangkin pelupa.
Ohhh esok akan bermulanya sesi sekolah 2014, 1hb Januari 2014 dan akan bermula sesi sekolah pada hari Ahad sepertimana sewaktu aku muda remaja dahulu...nostalgia hmmm

::Ahhh biarkan kenangan itu berlalu...

2 teguran membina:

N.A berkata...

Selamat tahun baru... tahun ni mesti best...membesarkan anak perempuan pula =)

Mohzam berkata...

Selamat Tahun Baru juga Mrs Zuel...
Aa rasa seronok pulak membesarkan anak perempuan ni...Yahhh Bestttt

Catat Ulasan