Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Jumaat

Squabble

Biasalah dekat-dekat mengundi ni, bila dah duduk berkumpul, mula lah masing-masing luahkan apa yang diaorang punya pendapat dan keyakinan. Mula-mula okey aje, tapi bila dah pertengahan mulalah nak bertekak...malas tul aku nak join...please lah, tak setuju pun janganlah nak bengkeng sangat, nak menjerit-jerit segala. Esok lusa bukan kita terus tak jumpa pun, kitakan kawan, seagama dan serumpun,syukurlah negara kita ni aman lagi. Adoiii


Relax le brother...dengo nasihat aku ni
"Kao nak Ubah...ubah lah, aku tak... INI KALILAH kao orang ada peluang so gunakan lah kesempatan yang ada ni sebaik-baik mungkin, undilah party yang kao suka, peluang ni cuma datang dalam pat lima tahun sekali aje"
"Aku mintak maap kalau kata-kata aku ada yang kao tak setuju, aku cuma bagi pendapat dan mempertahankan party yang aku suka dari dulu, kini dan selamanya"

0 teguran membina:

Catat Ulasan