Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Mana Lagu Raya Ni?!!

Adoiii....puasa dah masuk hari yang ke 18 hari ni tapi MANA LAGU RAYA ? penat aku tekan-tekan radio ni...ERA, SURIA, SINAR hampe semua...(celoteh dia orang memang best tapi aku nak dengao lagu raya la bukan celoteh-moteh ni Adoiiii) apa da balik-balik lagu sama yang dia orang keudarakan...
Mata dah mengantuk ni, mood kerja dah mula susut sebab tak dapat dengo lagu raya selalu kalau ada pun dia orang perdengarkan 100km satu adoii lemah semangat...hmmm
tak pe, tak pe (sambil angguk-angguk kepala pelahan) tak pe...aku tukar siaran luar negara pulak mana tahu ada...
.
.
.
.

Dah dapat hahaha mood kerja dan berpuasa kembali pulih hahaha
aku tukar siaran ke luar negara...best...Ria 89.7 FM  DJ Fiza O... The 'O' Show
(sila lihat gambo kalau nak kenal)

(Gambo curi kat: www.blogs.mediacorpradio.sg)

Ok lagu raya jarak tak jauh sebatu satu so selama aku berkerja lapan jam ni kira puas hati juga lah dengo lagu raya yang pelbagai...70% lagu raya yang aku rasa baru pertama kali aku dengo...tak kira lah beb, janji lagu raya...GEREK SEH!!!!


::Maaf entry ni bukan nak pelekehkan Radio tempatan tapi sekadar ingin mengingatkan.

0 teguran membina:

Catat Ulasan