Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Khamis

New Storage - 2012

Yes! dapat storage baru tambahan (usb flash drive 32gb)  + 1tb external hard disk...
kopak RM280.00 hmmm... okey le tuuu.


* beza-tara external hard disk aku yang dah lama jadi tukun tiruan di bandingkan dengan flash drive aku yang baru...dah macam apa dah...akan datang pasti flash drive ada yang jejak 10tb ke atau lebih....



2 teguran membina:

Zhi berkata...

Bos bagi eh..?? dia nak bodek je tu ...ahaha .. .baguih .... bak mai yg kecik tu .. haha .. =D

Mohzam berkata...

Bos bagi??? fuh! kalau betul dah buat kenduri kesyukuran dah hari ni, external hard disk tu saya punya Branch Admin Executive yang suruh beli kemudian dia akan tolong claim petty cash (setelah tengok saya meng"fandi amuk" ari tu...) manakala yang kecik tu hasil pujuk rayu kat amoi cute jurujual external hard disk, dapat 1/2 harga so tak dapat saya nak bagi...maaf ya Cikebum :) hehehe <<kedekutkan saya hahahaha

Catat Ulasan