Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Selasa

Macam mana aku nak komen kat sini?

Assalammualaikum, 
Aku suka, antaramuka laman ni tapi aku ada satu masalah yang aku rasa kaoorang pasti tahu tapi aku tak tahu...macam mana aku nak letak ruangan komen kat setiap entry yang aku buat?
kalau ada cara tolong bertitahu diruangan komen kat bawah  opp!
sila email kat aku di jomconteng@gmail.com
Segala kerjasama didahulukan dengan ribuan terima kasih...
Wassalam

p/s: pecah kaca, pecah gelas
sudah baca, harap balas.. :)


1 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

testing..testing?

ada je kotak komen ni?

lawa interface

Catat Ulasan