Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Jumaat

Gempur Karya April di Sifoo.com

Assalammualaikum, lama rasanya aku tak update blog ni, aku bukan malas, cuma kerja yang tak terbendung mencurah masuk telah membataskan aku untuk mencatatkan sesuatu disini...tapi hari ni aku kena masuk jugak sebab aku nak ajak semua terjah dan gempur sifoo.com :)
Ok, apa cerita sebenarnya...nak tau?...jom lungsuri laman web ni : Sifoo.com

Ni karya yang aku hantar kat situ...sebagai galakkan pada sifoorian meghantar karya.
Aku punya graphic tak cantik tapi rasa seronok dapat menyumbang sesuatu kat sifoo ni :)





:: Hantam saja lah labu....

Aku akan hantar lagi karya aku kat Gempur Karya April: Puisi dan Lagu di sifoo.com

0 teguran membina:

Catat Ulasan