Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Rabu

Aidil Fitri (KD) - Part 4






Ada orang kata kat aku "Kao ni buat wallpaper syok sendiri la Bro"..Aku cuma dapat jawab " :) ", 
pasal apa aku cuma tersenyum...sebab 
  1. Bulan Puasa (kalau bukan bulan posa pun aku akan tersenyum aje) 
  2. Bila kita buat sesuatu untuk kepuasan diri mesti kena syok sendiri (pendapat aku la) 
  3. Kalau kita rasa tak syok maka satu benda pun tak akan jadi.
  4. Aku sekadar cuba merialisasikan apa yang terpampang dalam fikiran aku aje
  5. Jangan terlampau mengharap penerimaan orang lain dengan hasil kerja yang kita buat
  6. Belum terpikir lagi :)

0 teguran membina:

Catat Ulasan