Apa cer...

"Segala kandungan dilaman blog ini, tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang sudah tiada. Segala tulisan adalah hasil
dari catatan penulis atau salinan dari email rakan-rakan, seandainya terdapat persamaan..kami mohon maaf..
sila beritahu kami melalui teguran membina atau email ke jomconteng@gmail.com..terima kasih"
Terima Kasih semua

Sabtu

Citcat

Saje nak promote web ni, sebab banyak membantu aku berkomunikasi dengan rakan FB dari laur negara. Al-maklumlah aku ni dalam bab Bahasa Inggeris ni kira kelaut la...aku baca dan menulis boleh tapi nak berbual guna bahasa tu agak jangal dan sumbang sikit (sebenonya banyak..hahahahaharu betul)


Citcat: "Transcending Language, Connecting Communities"

:: selamat mencuba..pada yang dah fasih tu tak yah cuba lah..opp!! boleh juga translete ke Chinese..
Best...terima kasih sekali lagi kepada mereka yang membuat laman web ni..ada game lagi..hahahahah :)

2 teguran membina:

aku yang tak femes berkata...

aku selalu guna untuk semak spelling sebelum send email kepada bos or untuk urusan perbankan... tapi awas ya! susun ayat anda elok2... hihihi

Mohzam berkata...

ya betulm kena guna bahasa buku.

Catat Ulasan